Toyota udostępnia na stronie LiveChat dla klientów | Wrzuć Luz | Portal Motoryzacyjny

Toyota udostępnia na stronie LiveChat dla klientów

Bezpośredni kontakt z doradcami i natychmiastowe odpowiedzi na pytania dotyczące Toyoty to najważniejsze zalety Toyoty LiveChat – nowej usługi na polskiej stronie Toyoty.


Dzięki niej w ciągu kilku minut można uzyskać profesjonalną pomoc przy wyborze modelu Toyoty, poznać najlepsze metody finansowania, umówić się na jazdę próbną lub zamówić indywidualną kalkulację od dilera. Wszystko sprawnie, szybko i w jednym okienku – okienku czatu na stronie www.toyota.pl.

1000 rozmów miesięcznie, 93% zadowolonych użytkowników

Projekt wystartował w połowie września br. i natychmiast spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. W ciągu zaledwie 2 miesięcy konsultanci odbyli ponad 2000 rozmów online. Wśród najczęstszych tematów pojawiały się kwestie finansowania zakupu auta oraz wyboru odpowiedniego modelu Toyoty. Wiele osób za pośrednictwem czatu umawia się także na jazdy próbne lub zamawia indywidualne kalkulacje u wybranego dilera.

Liczba czatów i pozytywnych opinii stale rośnie. W tej chwili 93% użytkowników wysoko ocenia jakość rozmów, a wielu z nich wprost przyznaje, że z pomocą konsultantów czatu udało im się znaleźć najlepsze oferty na modele Toyoty.

Online 6 dni w tygodniu

Od 1 grudnia br. konsultanci Toyoty LiveChat na stronie www.toyota.pl dostępni są od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00.

Źródło: Toyota

Komentarze

  • Asp Toyota Auris 1.6 2008r napisał:
    Friday 15th January 2016 21:52:51

    Witam mam pytanie kiedy jest włączone ASP przy toyocie Auris -jak kontrolka się świeci na desce rozdzielczej czy jak się nie świeci bo niewiem proszę o odpowiedż

  • Marek napisał:
    Sunday 28th December 2014 20:43:41

    i bardzo dobrze, toyota w tym roku zrobiła bardzo duży krok do przodu, a i ma najsolidniejsze samocody

  • Izzy napisał:
    Sunday 28th December 2014 17:44:35

    Taki Live chat zdecydowanie wiele ulatwia. wchodzisz na strone i zamiast szukac czegos i tracic czas szybko uzyskujesz info od osoby z live chatu. co do innowacyjnosci zgadzam sie. toyota to lider innowacyjnosci:)

  • marza napisał:
    Thursday 25th December 2014 21:57:26

    jeżdżę aurisem już poand trzy lata i co jak co, ale na obsługę w ASO toyoty nigdy nie mogłam narzekać. ten czat jest swietnym pomysłem i dowodem na to, że o klienta się dba ;)

  • Weer napisał:
    Saturday 13th December 2014 15:15:39

    toyota zdecydowanie stawia na innowacyjnosc. hybrydy, auto na wodor, teraz live chat:D oby tak dalej..